środa, 6 lutego 2013

SM REGGAE I BLIŹNIAKI ! / SM reggae and twins!

Witajcie ponownie, po dość długiej przerwie ;) Niestety, liceum zobowiązuje i nie miałam zbytnio czasu na szukanie zdjęć, ale ponieważ mam jeszcze ferie, to najwyższy czas, żeby coś dodać !

Dziękuję wam za tak liczne odwiedzanie bloga, zapraszam do komentowania i odwiedzania mojego bloga! :))


Na początek dodam kilka fotek z okresu naszej rozłąki z blogiem, a później dodam 2 zamówienia w jednej notce, ze względu na mały wybór zdjęć. Niestety, przeszukałam prawie cały internet i wciąż nie mam 50 fotek z obu kategorii :(







No i fotki:
























































5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjęcia choć najbardziej podoba mi się tło twojego bloga :)
    Uwielbiam kosmos :)
    Chciałabym złożyć zamówienie na zdjęcia dziewczyn w koszulka jakiegoś artysty / zespołó np. Nirvany :3
    http://prawda-w-ciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram koleżankę Olę w 100%.
    Ogólnie najfajniejsze byłyby zdjęcia takich rockowych dziewczyn.
    Zrobisz może taką notkę?
    A jak tak to kiedy?
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabym prosić o site models takie że najbardziej widoczna jest twarz . Jakieś takie oryginalne. Bardzo potzrebne mi są na fanpage . " https://www.facebook.com/pages/Pi%C4%99kne-Kobietki/100368603455274 "
    Jeśli tak to kiedy ?
    Dziękuje .
    Ps. Zdjęcia cudowne . Podoba mi się tło twojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się poszukać jakiś typowych "portretów" site models, niebawem będą :)

      Usuń