czwartek, 23 maja 2013

SM w Sukienkach!!!

Hej wam! Wybaczcie, że tak rzadko dodaje notki, ale niestety strasznie mi idzie nauka, mam mało czasu, a jeszcze muszę mieć czas na narzeczonego! <3
Wiecie, jak mam dziennie 3h wolnego czasu, a baaaaardzo nie lubię się uczyć do późna, to ok. 2 godziny spędzam z chłopakiem, a godzinę na nauce i idę spać. Czasami dłużej na naukę, w sumie to często dłużej, ale nic.
Pochwalę się wam jeszcze, że za dokładnie miesiąc mijają mi z chłopakiem już 2 lata!!!! Jestem bardzo szczęśliwa!
Jakieś moje, ostatnie:




A teraz Siteeee:






















































 To tyle, piszcie w komentarzach propozycje.
Ale jedna prośba - proponujecie motywy, których jeszcze nie było, ja na prawdę dodaje wszystko najlepsze, co uda mi się znaleźć, sama zdjęć nie wywtorzę..

10 komentarzy:

  1. Mogłabym prosić następną notkę ze zdjęciami lesbijek? Bardzo takich potrzebuję, a Ty zawsze dajesz zajebiste *__* Byłabym cholernie wdzięczna...
    Mundzia xx

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma sprawy, już zbieram materiał, jutro powinnam dodać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, z niecierpliwością czekam na notkę<3
      Mundzia xx

      Usuń
  3. Mam taką prośbę : czy mogłabyś dodać kolejną notkę o parach, które są np. w Londynie, Paryżu itp. Bardzo takich potrzebuje i gdybyś mogła tak zrobić, to byłabym Ci bardzo wdzięczna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń